Tuesday, February 24, 2009

Ada yg betul ~ dan ada yg tak!

Kwn aku Bee@Lebah^Sengal, yg berblog kat sini ni ada cerita psal jumpa aku ~ Tapi ada yg part2 aku tak boleh terima langsung dan mesti disuarakan! Arghh... Mcm mana baca pun aku tak boleh percaya dia tulis dialog2 yg ciptaan semata-mata!

Penggunaan MUMMY
"Ya la tu.Aku tunggu mummy ku ambik ni.Jadi macam mana kita mau jumpa ni"
"Baa iya laa..aku balik rumah dulu ni.Apa-apa hal aku mesej sebab takut mummy ku ndak bagi aku keluar"
"Bukan laa...aku kan baru ja sampai.Lepas tu tiba-tiba mau keluar lagi.Mesti mummy ku hairan tu.Ndak pa apa-apa hal aku mesej.Jadi juga tu...jangan kau risau"

Aku tak pernah guna Mummy ( sebutan : M.A (ma) M.I (mi) = mami ) untuk addressing mak aku >.< ( super geramm!) sebab aku address mak aku sbgai mama' ( typical sabahan la) or formally mak.

Ok geram dah abis, aku out dulu... Hari ni terpaksa dua post pasal boring sangat2

1 comment:

Bee said...

suka hati aku la nak tulis Mummy
blog aku sbb mummy tu nmpk skit kau manja
wakakakakakakaaka

ok apa aku citer cam tu
first time aku citer tang seorang lelaki dlm blog
hurmm...tp tu la kau ttp xnak hargai apa yg aku buat

Mode; sedih