Friday, February 27, 2009

Blog oh blog

Assalamualaikum, sekarang dah 3.13 am kat laptop aku, dan 3.14 am kat jam tangan aku... Aku takleh tidur la, entah apa pasal... Ada byk kebarangkalian di atas simtom2 sebegini :
  1. Aku panik esok ada dua exam, labtest dan exam midterm
  2. Masih tak terima kenyataan yg exam math tadi susah
  3. Aku dah tidur pagi hari ini ( walaupun sebenarnya tak ada... eh, waktu math tu kot )
  4. Sebabnya dirahsiakan... aku pun tak tau sebenarnya apa lagi sebab >.<
Hmm... Pa nak tulis? Pa?

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

Tak ada idea lagi, sebab otak aku dalam mode lembap sekarang, tapi masih tak dapat tido ~ ZzZzZ

1 comment:

rhump-kid said...

slh stu cre nk hilangkn bosan di kala mlm....post la blog....walaupun xde tujuan....hehehe