Thursday, February 12, 2009

Life update

Sixth week of my study at UTeM ~ Keep wondering what is interesting this semester... Yawn...

Apa pun, kehidupan berjalan lancar, tak ada masalah besar sangat, kecuali financial la - wajib ada setiap semester ni. Hu hu. As for virtual+computer life aku, byk perubahan atau boleh dikatakan jangkitan pada benda2 yg bangang2 dan pelik untuk aku tafsir sendiri.

Antara penyakit pertama yang paling aku risaukan ialah minat kepada kumpulan idol2 perempuan jepun. Berryz Koubou, Morning Musume, C-ute, dan Buono! antara yang paling aku suka la sekarang. AKB48 ni ramai lelaki suka (pasal diorg ramai sangat dan slalu pakai sexy2) tapi aku memang tak suka diorg, ntah knapa (bukan taste aku kot). Karang ada masa nanti aku kenalkan group2 ni dengan smua, dan psal minat ni ada dah orang panggil aku echii (SI MIANG) tapi aku minat diorg bukan dari segi nafsu, just lagu diorg best dan kadang2 mnghargai ciptaan tuhan tak apa kan?... Ha ha ha


Btw, ini ialah PV terbaru dari Berryz Koubou yang bertajuk Dakishimete dakishimete. Aku sndiri tak tau camana nak terangkan erti tajuk tu dengan baik sebab dakishimete bermaksud "memeluk"@"memegang erat seseorang", jadi mungkin "Memelukku" sesuai kot (ha ha). Apa pun, lagu diorg kali ni best psal lebih rancak dari lagu2 diorg sebelumnya ( jiwang pop) dan tarian diorg dalam PV ni mmg mantap - setaraf dgn group senior2 diorg iaitu Morning Musume dan C-ute ( ini tarian diorg pun smart).

Ok, smpai sini cukup la update tu, karang aku keep in info lagi ~ Banyak lagi keje nak buat ni

No comments: