Tuesday, February 24, 2009

Minggu EXAM

Ada blog seorang kawan ni cakap EXAM dan EVIL kedua-duanya bermula dari huruf E ~ Lol tapi itu hanyalah lawak, bukan ada meaning tertentu pon. Minggu ni U kitorg exam mcm hujung dunia dan aku serius rasa macam kembali ke zaman sekolah rendah dan menengah. Kalau exam, satu minggu penuh exammmmmm.... Cuma kali ni kelas ada mcm biasa, tapi malam ada exam ja memanjang ( mengeluh.. fuhhh )

Di saat ini, aku baru ja habis exam Data Structure and Algorithm ~ dan kalau sesiapa nak tau benda2 ni... 3 perkataan dah cukup menggambarkannya - C++ Tahap Tinggi ... Yap, yg part ini lagi advance dari stakat guna array dan cout cin tu... Adei, pening kpala aku skrg, mcm nak demam... Jap, minum air milo ais kejap ~ menyejukkan badan

Ok sambung...


Tadi pagi aku meminjam 2 buku utk assignment TITAS lagi ~ walaupun buku yg pertama dahulu aku pnjam ialah tntang Tai Chi ~ LoL ( aku meminjam kat library? apa guna net... he he he ) Tajuk assignment kumpulan ialah FATWA ~ so dua buku ni jadi mangsa aku. Tadi menunggu solat zohor aku dah baca buku oren, Isu Islam Semasa sampai bab4, harap2 dapat baca habis sebelum kembalikannya 2 minggu lagi...

Guys, doakan aku utk minggu exam ini~ Out!

No comments: