Wednesday, March 25, 2009

Minus 02

Ini ialah update kepada berat badan aku yg boleh dikira agak pelik :

Post asal : SINI

Post di atas ialah pada 6 MAC 2009 dan hari ini ialah 25 MAC ~ bermaksud dah 19 hari berlalu ( kita bundar straight 3 minggu la )

Hari ni Hari Mercu kat Cubic jadik sekali lagi aku mencuri-curi peluang untuk menimbang berat (ho ho) ~ kali ini aku mendapat bacaan 168, kurang 2kg daripada yg sebelumnya ( WoW ) Aku rasa kalo keep on kawal pemakanan ( bahasa jambunya : Diet ) boleh la kembali ke 60 atau aku rasa nak aiming 65 kot... ( lol )

Adeimak, aku rasa mcm bukan lelaki la plak ( psal risau berat badan ) cuma pemakanan kan mempengaruhi kehidupan. Dah la jenis pemalas gerak dari katil aku ni ( makan, minum, belajar smua atas katil ; tinggal tak mandi berak kat katil je lagi ) jadi bagos aku kurang-kurangkan pengambilan lemak yang tak boleh dihapuskan oleh badan nii! Mari bakar encik kaloriiii! ~ Ok chow

1 comment:

::Aishun Rafiq:: said...

hahaahahah

2 kg ok la tu
cuba lagi...kekekeeke