Sunday, March 8, 2009

Pagi ahadku

Pagiii!!!! Sekarang jam 6.12 dan yap, azan sedang berkumandang di area bukit beruang, melaka dan area area yang sewaktu dengannya.

" Internet sometimes bring trouble " dan ya, itu betul. Aku taktau la orang lain tapi aku tak suka bila surfing internet, dan kemudian terbawa-bawa dan terus lost track of time (LoL) Sama la mcm kita bukak utube, lepas satu vid, kemudian satu vid lagi... (=_=" aku tak suka tu) Nanti tak lama kemudian kita akan leka dan tengok! terus lagi tengok! Nanti nak kaji, mana la tau internet ni ada elemen kokain mcm dalam rokok dan dadah ~ ha ha ha ~ Ini ialah apa hasilnya selepas aku check tv asahi tadi


映画ドラえもん 新・のび太の宇宙開拓史 - Eiga Doraemon Shin Nobita No Uchukai Takushi
--- Bahasa yang korang faham---
Filem Doraemon Terbaru/Buatan semula Pengembaraan Angkasa Lepas Nobita

Apa yang kureng menarik pasal movie ni... Ia sebuah remake >.< Which means ~ kebanyakan jalan ceritanya sama la. Watak juga lebih kurang, dan bermaksud aku dah boleh agak jalan ceritanya la ( pasal dah pernah baca komik dulu ) Tak silap aku, ini movie doraemon yang kedua sewaktu tu, number buku dia 2 ~ Kalo korang dapat carik la skrg

Tapi on the good side, ini REMAKE ( daaa ) kualiti anime ini lebih baik dari yg 1981 duluuu! Looking forward utk cerita ni, sbb aku dah tgk yg remake satu lagi jgak - Doraemon: Nobita's New Great Adventure into the Underworld - The Seven Magic Users - dan memang cerita nya remake, tapi animation power ( bulu misai doraemon banyak gerak ooo, siap boleh kena tiup angin lagi... dulu misai dia statik je HAHAHAH!)

O.k ~ I'm out!


No comments: