Tuesday, August 4, 2009

Kehilangan Aku dan Kehadiran Sesuatu

Assalamualaikum ~ Kehilangan aku sekian lama di persada dunia internet secara tiba-tiba... Dan sewaktu itu juga fansub kesayangan ct3-fansubs aku entah di mana. Selamatlah selang beberapa minggu, the fansubs was back on pace (tq kpd wawa n the staffs) yg memahami kebizian serta kesibukan aku.

Selama hampir sebulan, aku telah berpindah ke pekan cowboy di kawasan Durian Tunggal Melaka ~ Ditempatkan di kawasan perumahan baru... Aku hampir mati ~_~. Tanpa internet, tanpa kedai mamak Kenang Selalu, dan tanpa... apa lagi a? Apa pon, ketiadaan internet itu sangatlah memilukan, ditambah lagi dengan ketiadaan tiang telefon di kawasan tersebut. Dulu awal2 masuk, orang kedai ckp "tunggulah dalam sebulan" dan mnggu lepas dah genap sebulan... Di manakah tiang telefon tersebut??!!! LoL

Tapi sekarang, bagaimana aku boleh luangkan masa tulis blog? Well... Uni aku cuti H1N1 selama seminggu++ dan inilah masanya untuk aku bersuka ria dan menyelam di dunia internet buat sekali lagi (lol) Apa - apa pon, this is the barang baru yg aku angkut sewaktu di Plaza Lowyat semalam...






Apakah ni? Yup ~ Graphic Tablet yg telah lama aku idamkan... Walaupon bukan Wacom ~ Genius pon jadikla (lol) Lagi satu... Menonton filem Setem kelmarin sangat menarik (walaupun atas sebab tertentu... Sedikit je org pgi tengok ) Either way, it was a great film. The comedy was briliant, the whole plot and thing... it was nice. Hmm maybe 4/5 would be good 4 that kind of movie.

Eh ~ apsal dah keINGGERISan ni... Apa pon... Enjoy ur day, aku nak smbung berlatih pkai tablet benda alah ni (susah btol) ~ h3nshin_h3r03s signing off!

Assalamualaikum



No comments: