Thursday, October 29, 2009

Aku Belum Kembali Lagi -

Salam, dah lama tak menulis dan berblogging dengan tenang camni ( walaupun dalam realitinya, aku rasa mcm panik nak mampos )

Ya - - - memandangkan sephiroth@sephirotic (rujuk gambar rajah) ada bertanya "Cemana dgn laptop ko skrg" maka aku akan menjawab persoalan ini di blog yg aku dah jarang update ni... ~ XD ~

Jawapan bagi soalan tersebut: laptop aku sihat walaupun tak mampu dion sekarang. Tapi skrg laptop tu berada di Sabah la, manakala yg aku guna skrg ni plak yg agak baru sikit dari yg dulu. Gambar rajah di bawah ini menunjukkan tiga generasi laptop Acer dimiliki keluarga aku:


Dari kiri: Laptop ayah, laptop terbaharu, laptop yg rosak itu - Acer runs in the family lol

Apa yang jadi pun, harap2 yg laptop dalam tangan aku skrg ni mampu berkhidmat dengan lebih baik berbanding yg sedikit lama itu. 2 tahun bersama dengan ko amatlah bermakna, membantu aku dalam pelbagai perkara- tak kira susah senang ( wow emosional dengan laptop )


For the updates... Semalam tgk Papadom ( seriously, got to watch this movie! ) - It was a great movie, aku rekomen! Aku rasa malaysia patut ada lebih banyak movie mcm tu sebab semua org nak kejar movie2 yg byk aksi dan adegan cemas je - tapi x nak layan cerita yg benar2 penting dan menusuk jiwa mcm Papadom tu. Aku x suka tgk cerita jiwang + seram ~ so that's left me with comedy and action je... Tpi action ni aku kurang suka tgk kat pawagam psal dah slalu sgt layan Kamen Rider so about action ni... well... aku x tau la cemana nak cerita sbnarnya juz aku ulang lagi - tengok Papadom!

Btw - since gambar ni aku ambil sewaktu menyambut hari raya - enjoy the pic ( TEMBAKAN PADUUU! )




That's all for now ~ aku akan cuba update lagi ( jika berpeluang - which is maybe in another two weeks ) ~ Salam smua ^^




2 comments:

rhump-kid said...

yeah...go acer...!
hm...ct3 bila nak pulih erk?

Anonymous said...

lol the last photo is cool, i hope that ct3 will be back too

ka_bu_to