Sunday, January 16, 2011

Cemburu, Persaingan Sehat

Assalamualaikum, salam 1 Malaysia.

Bukak facebook, tgk update member-member sekolah menengah dulu. Diorg byk yg dah "going places", dah ada tempat tinggi dalam masyarakat. Saya x jealous, at least not in the sarcastic way la.

Ada member dh jadi pilot, jadi engineer, jadi dokter, jadi mcm-mcm lagi yg tergolong dalam kerjaya professional. Pnya la maen jealous.

Bukan takat status diorg je intelektual, gambar-gambar kat album diorg pun PERGHHHHH! Berada di tempat yg aku mampu tgk kat TV/Internet je. Ala takat KLCC kat KL tu, biasa jer. Aku pon terasa nak pergi luar negara karang, tpi kalo bole... bukan sebagai pelajar la. Aku x mau stadi luar negara, nak melancong boleh la.

Awal Januari ini (2 minggu lalu) aku mengalami satu pengalaman yg sukar utk dilupakan ~ tapi aku x akan post kat sini) Maaf psal tu.

Aku dh abis topik.

Note to self: Selamat x amik PTPTN, kalo x entah bangunan mana aku dh beli. Ramai sgt member2 yg membeli belah musim-musim byk duit ni.

Assalamualaikum.

1 comment:

oDiN said...

aku pon x amek ptptn time degree .. amek masa diploma je .. mati weh nak bayar balik