Saturday, July 23, 2011

Muhasabah Diri

Assalamualaikum, salam 1 Malaysia.

Bila lagi masa yang baik nak muhasabah diri melainkan setelah selesainya satu semester yang by far aku paling mencabar sepanjang aku stadi (dah namanya pun semester terakhir yang melibatkan aku berada di kampus).

FYI, aku dah abis semua semester wajib yang memerlukan aku berada di Melaka (3 tahun) dan sekarang aku menanti bulan September untuk praktikal pulak. Sekarang masih tengah mencari lubang-lubang kekosongan sebab mcm yang aku hantar resume tak ada balas balik (kecewa sikit)

Nak cakap memilih sangat pun, aku baru nak amik praktikal, bukannya kerja lagi. Tak salah aku memilih psal kalo supervisor yang datang nanti memutuskan aku sedang jalani praktikal yang tak sesuai dengan kursus aku... Ada yang dipaksa balik Melaka karang... (hahaha)

Aku juga nak mengambil peluang ini untuk meminta maaf kepada kenalan-kenalan aku, aku pernah buat salah, mustahil tak pernah. Minta maaf bebanyak. Insyallah ada peluang dan keterbukaan hati aku akan buat sedikit blog penutup untuk geng "mahligai", iaitu geng rumah sewa aku kat Melaka.

Banyak yang kita tempuhi bersama, walaupun aku hanya duduk tepi tengok korang selesaikan masalah kita tu. Korang lagi banyak tolong aku, daripada aku tolong korang. Aku banyak susahkan korang ~ tak tau la kalo ada yang simpan dalam kan. Tapi aku biasa simpan dalam, tapi takda la pendendam, aku simpan tu sebagai peringatan agar aku x buat benda2 tu ngan ko lagi.

I think that's just it for now. End of line, dah takda idea.

All I do all day is downloading and playing Ps2 - Ohh, how life can be so meaningless...


1 comment:

Rie said...

owh ingtkan da abih..praktikal baru..bila nk blk melaka plak? bleh kite karok ke mkn ke..